Heja Ho! Do pracy rowerem!

heja-ho-do-pracy-rowerem

W walce o szczupłe i zgrabne ciało, nieodzownym elementem, jest systematyczny wysiłek fizyczny. Wszystkie cudowne kremy, balsamy czy kuracje suplementami to tylko część długiego i przede wszystkim kompleksowego procesu jakim jest dochodzenie, a następnie utrzymanie szczupłej sylwetki. Nie jestem zwolenniczką drakońskich ćwiczeń i hektolitrów potu wylanego na treningu dlatego proponuję wam coś o wiele bardziej subtelnego – rower.

Rower to umiarkowana aktywność aerobowa, która wykonywana systematycznie skutecznie wesprze Twój proces odchudzania. Wystarczy mała zmiana nawyków i zamiast wozić dupę samochodem czy metrem do pracy, przesiąść się na dwa koła. Korzyści z jazdy jest dużo więcej niż, by się zdawało na pierwszy rzut oka. Najoczywistszym jest spalanie kalorii oraz pobudzenie metabolizmu. Te dwa aspekty są niejako kluczowe w walce o zgrabną i szczupłą sylwetkę. Jadąc „do” czy „z” pracy nie gnamy na łeb na szyje. Ten średni poziom aktywności fizycznej utrzymuje nasze tętno na ok. 60 – 70% naszych możliwości. Takie tempo jest najefektywniejsze w procesie spalania tkanki tłuszczowej. W czasie jazdy na rowerze wzmocnieniu ulegają mięśnie nóg oraz pobudzone zostaje krążenie dolnych kończyn. Co jest nie bez znaczenia w zapobieganiu i zwalczaniu żylaków. Jazda na rowerze zapewnia dobre samopoczucie oraz zastrzyk pozytywnej energii, podobny do solidnego kubka kawy. Rower relaksuje, odpręża i podwyższa koncentrację. Jazda na rowerze to także korzyści dla Twojego portfela i oraz nerwów. Zaoszczędzisz na paliwie czy komunikacji miejskiej oraz z satysfakcją pomachasz ludziom tkwiącym w korkach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *